Verzenden & Bezorgen

Heeft u vragen over uw bestelling of over het verzend- en bezorgproces? Hieronder vindt u de belangrijkste antwoorden op een rij. Heeft u een andere vraag of is uw vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice!

Inklapbare content

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, het is, na maken van een persoonlijke afspraak, mogelijk om je bestelling af te halen op het kantoor van PAD3L.

Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

Artikel op voorraad? Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, volgende dag in huis.

Bestel op werkdagen voor 15.00 uur, dan heb je de bestelling de volgende dag in huis indien de artikelen voorradig zijn. Bij een langere levertijd krijg je automatisch een e-mail op het moment dat het pakket bij ons verzonden wordt.

Deellevering

Als je een bestelling bij ons plaatst die uit verschillende producten bestaat, gebeurt het soms dat deze bestelling niet in zijn geheel direct leverbaar is. In beginsel versturen we deze orders pas wanneer deze compleet uitgeleverd kunnen worden.Echter, wanneer we het voor de klant van waarde achten dat de order deels uitgeleverd wordt, vindt levering van de voorradige artikelen direct plaats en zal het restant later uitgeleverd worden. Wanneer dit niet gebeurt en u toch alvast de voorradige artikelen wilt ontvangen, vragen we u hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice.

PostNL Pakketservice

Al onze pakketten worden verzonden via de pakketdienst van PostNL. Helaas kunnen wij bij PostNL geen aflevertijden e.d. aangeven. Je pakket kan dus de gehele dag aangeboden worden.

Wordt mijn bestelling gratis thuisbezorgd?

Bij bestellingen boven de € 100,- is verzending gratis als je vanuit Nederland of België bestelt. Bij bestellingen onder de € 100,- rekenen wij €6,95 voor het verzenden van je pakket.

Niet thuis? Geen probleem!

Als het de chauffeur niet is gelukt een zending bij je te bezorgen, laat hij een bericht bij je achter. Hierop staat je ‘Niet-thuis-code’. Ga naar post.nl/ontvangen en vul deze code en jouw eigen postcode in. Druk vervolgens op ‘haal zending op’. Als je zending is opgehaald kunt je de dag en tijd en/ of bezorglocatie veranderen.Heb je geen ‘Niet-thuis-code’ of werkt deze niet? Je kunt ook de barcode van de zending invullen. Deze krijg je in veel gevallen van de afzender en kan op de achterkant van de kennisgeving staan. Nadat je de Niet-thuis-code en postcode hebt ingevuld, wordt je zending getoond. De locatie waar je zending bezorgd wordt en de datum en tijd zie je in de oranje geselecteerde ‘knoppen’. Je kunt kiezen uit de volgende mogelijkheden: