Shipping policy

Verzenden en bezorgen

Heeft u vragen over uw bestelling of over het verzend- en bezorgproces? Hieronder vindt u de belangrijkste antwoorden op een rij. Heeft u een andere vraag of is uw vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice!

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, het is, na maken van een persoonlijke afspraak, mogelijk om je bestelling af te halen op het kantoor van Pad3l.

Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

Artikel op voorraad? Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende dag in huis.
Bestel op werkdagen voor 16.00 uur, dan heb je de bestelling de volgende dag in huis indien de artikelen voorradig zijn. Bij een langere levertijd krijg je automatisch een e-mail op het moment dat het pakket bij ons verzonden wordt.
 
Deellevering
Als je een bestelling bij ons plaatst die uit verschillende producten bestaat, gebeurt het soms dat deze bestelling niet in zijn geheel direct leverbaar is. In beginsel versturen we deze orders pas wanneer deze compleet uitgeleverd kunnen worden.

Echter, wanneer we het voor de klant van waarde achten dat de order deels uitgeleverd wordt, vindt levering van de voorradige artikelen direct plaats en zal het restant later uitgeleverd worden. Wanneer dit niet gebeurt en u toch alvast de voorradige artikelen wilt ontvangen, vragen we u hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice.
 
PostNL Pakketservice
Al onze pakketten worden verzonden via de pakketdienst van PostNL. Helaas kunnen wij bij PostNL geen aflevertijden e.d. aangeven. Je pakket kan dus de gehele dag aangeboden worden.

Wordt mijn bestelling gratis thuisbezorgd?

Bij bestellingen boven de € 100,- is verzending gratis als je vanuit Nederland of België bestelt. Bij bestellingen onder de € 100,- rekenen wij €6,95 voor het verzenden van je pakket.

Niet thuis? Geen probleem!

Als het de chauffeur niet is gelukt een zending bij je te bezorgen, laat hij een bericht bij je achter. Hierop staat je ‘Niet-thuis-code’. Ga naar post.nl/ontvangen en vul deze code en jouw eigen postcode in. Druk vervolgens op ‘haal zending op’. Als je zending is opgehaald kunt je de dag en tijd en/ of bezorglocatie veranderen.
Heb je geen ‘Niet-thuis-code’ of werkt deze niet? Je kunt ook de barcode van de zending invullen. Deze krijg je in veel gevallen van de afzender en kan op de achterkant van de kennisgeving staan. Nadat je de Niet-thuis-code en postcode hebt ingevuld, wordt je zending getoond. De locatie waar je zending bezorgd wordt en de datum en tijd zie je in de oranje geselecteerde ‘knoppen’. Je kunt kiezen uit de volgende mogelijkheden:
 
Bezorgen op jouw huidige adres
Je kunt ervoor kiezen de zending opnieuw op hetzelfde adres te laten bezorgen. Wanneer je niks wijzigt wordt de zending de eerstvolgende dag (uitgezonderd zon- en feestdagen) opnieuw aangeboden op dit adres.
 
Bezorgen bij jouw buren
Je kunt ervoor kiezen om je zending bij de buren te laten bezorgen. Als je voor deze optie kiest moet je het huisnummer van de buren invullen. Je kunt alleen buren kiezen die dezelfde postcode hebben.
 
Bezorgen op een andere dag of tijd
Je kunt ervoor kiezen om je zending op een andere dag of tijd bij jezelf of bij de buren te laten bezorgen. Dit kan tot vijf dagen vooruit ( uitgezonderd zon- en feestdagen).
 
Dichtstbijzijnde PostNL Postkantoor
Je kunt ervoor kiezen jouw zending bij een PostNL Postkantoor bij je in de buurt op te halen. De locatie kun je bekijken op de kaart. Er wordt van je verwacht dat je de zending binnen 21 dagen zal ophalen.