Payment information
Collapsible content
Op welke manier kan ik betalen?
Bestellingen kunnen betaald worden met de volgende betaalopties:
- iDeal: Via de vertrouwde online omgeving van je eigen bank.
- Creditcard: Het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je artikel geleverd is.
- Paypal: Met PayPal betaal je veilig en simpel met je eigen PayPal-account, welke is gebaseerd op jouw e-mailadres. Als je een account aanmaakt bij PayPal, koppel je eenmalig jouw bankrekening of CreditCard aan je PayPal-account. Vanaf dat moment kun je eenvoudig betalen door je e-mailadres en wachtwoord in te voeren.
- Bancontact/Mister Cash: Met Bancontact/Mister Cash kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankoop bij ons afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.
- Giftcard: Voeg bij de stap ‘betalen’ een kortingscode of cadeauboncode toe.
Het is helaas niet mogelijk om te betalen met VVV- bonnen en/of Airmiles.
Kan ik contant betalen?
Ja, bij persoonlijk afhalen is het mogelijk om contant te betalen.
Mijn bank heeft storing, wat nu?
Het wil weleens voorkomen dat er een nationale storing is met internetbankieren. Gelukkig komt het niet zo vaak voor maar het kan niet volledig uitgesloten worden. Als er een storing is en je wil wel gewoon je bestelling plaatsen kan je contact opnemen met onze klantenservice. Wij kunnen dan de bestelling handmatig verwerken zodat er geen vertraging optreedt. Even wachten tot de storing verholpen is kan natuurlijk ook!
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren of annuleren?
Na retouren
We betalen je altijd direct terug nadat we de retourzending afgehandeld hebben. Je ontvangt altijd een bericht als we je retourzending ontvangen en verwerkt hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Mocht je toch meer informatie willen, neem dan contact met ons op via info@pad3l.nl dan zullen wij zo snel mogeijk bij je terug komen.
Na annulering
De terugbetaling van een betaalde bestelling welke je wilt annuleren vindt plaats na onze controle, meestal binnen 3 werkdagen. De snelheid waarmee het geld terug op de rekening staat hangt af van de gekozen betaalmethode. Voor creditcard geldt 3 tot 5 werkdagen voordat de reservering is opgeheven. Voor iDEAL betreft dit 3 werkdagen.
De betaling bij mijn bestelling is mislukt?
Help! De betaling is mislukt en ik kan mijn bestelling nu niet meer afronden. De artikelen uit je bestelling worden even vastgehouden (en kunnen daarom tijdelijk niet beschikbaar zijn). Als je na 1 minuut op herbestellen klikt kun je de bestelling opnieuw proberen af te ronden met het gewenste betaalmiddel.