Menu Sluiten

Retourneren en omruilen

Retourneren

Is het ontvangen artikel niet naar wens? Geen probleem; je kunt het artikel tot 14 dagen na ontvangst terugsturen. Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Tip van onze kant: Je kunt de bestelling ook kosteloos omruilen voor een andere maat en/of artikel!

Stap 1

 Vul het retourformulier in en voeg deze toe aan jouw retourzending.

Stap 2

 Plak het retourlabel op het pakket

Stap 3

 Geef het pakket af bij een PostNL servicepunt.
Zoek het dichtstbijzijnde punt via www.postnl.nl/Locatiewijzer.

Stap 4

 Het aankoopbedrag wordt binnen 3 tot 5 werkdagen teruggestort.

Afgiftelocaties

Pakketjes die voorzien zijn van een retourlabel kunnen kosteloos bij een PostNL servicepunt worden afgegeven. Bekijk via de volgende link wat jouw dichtstbijzijnde PostNL servicepunt is in Nederland: www.postnl.nl/Locatiewijzer.

Retourzendingen via PostNL ontvangen wij doorgaans na 1 tot 3 werkdagen na afgifte bij een PostNL servicepunt.

Retourinstructies

► Artikelen dienen in onberispelijke staat, ongedragen en voorzien van het originele label te zijn en in de originele verpakking worden aangeboden voor retour.
► Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
► Geef op het retourformulier aan welke artikelen je retourneert en voeg het retourformulier toe aan jouw retourzending.
► Bij afgifte van jouw pakket ontvangt je een afgiftebewijs. Bewaar dit bewijs goed! Dit is jouw bewijs dat het pakketje is geretourneerd.

Als u uw bestelling retourneert, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de bestelling te retourneren, van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben ontvangen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Wij streven ernaar om terugbetalingen binnen 3 werkdagen te verwerken.

Retourzendingen vanuit landen buiten Nederland en België zijn voor eigen rekening.

Waar vind ik het retourformulier?

Bij iedere bestelling wordt het retourformulier toegevoegd. Hierop staan de geleverde artikelen en het ordernummer vermeld. Voeg het retourformulier altijd toe aan de retourzending zodat wij spoedig de volledige retourzending kunnen verwerken.

Waar vind ik de retoursticker?

Onderaan het retourformulier vind je het retourlabel. Plak deze op het pakket. Er zullen vervolgens geen kosten worden gerekend om je pakketje terug te sturen.

Hoe moet ik de retourzending verpakken?

De artikelen dienen in de originele verpakking van de fabrikant retour gestuurd te worden. De retourzending dient in een gepaste verpakking verstuurd te worden. Dit mag ook een andere verpakking zijn dan reeds ontvangen.

Omruilen

Is het bestelde artikel te groot, te klein of bevalt de pasvorm niet? Dan kun je het artikel, tot 14 dagen na ontvangst, kosteloos bij ons omruilen.

Als je een artikel wilt omruilen, dien je telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Zorg ervoor dat je het ordernummer bij de hand hebt, zodat we jouw bestelling snel in ons systeem terug kunnen vinden. Wij zullen vervolgens het nieuwe artikel reserveren in de bestaande bestelling. Zodra de retourzending bij ons binnen is, worden de artikelen omgeruild en sturen we het nieuwe artkel kosteloos op naar het bij ons bekende adres. Je betaalt daardoor geen verzendkosten voor de omruiling.

Stap 1

Houd je ordernummer bij de hand en bel onze klantenservice op 0299-463906.

Stap 2

 Plak het retourlabel op het pakket en doe het retourformulier in de doos.

Stap 3

 Geef het pakket af bij een PostNL servicepunt.
Zoek het dichtstbijzijnde punt via www.postnl.nl/Locatiewijzer.

Stap 4

 Na ontvangst van de retourzending, worden de nieuwe artikelen opgestuurd.

Easysoftonic